Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Wcześniejsza
-
BeastCore zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
doDnia 08.05.2025 w godzinach 06:30-08:00 odbędzie się comiesięczna przerwa techniczna. W trakcie trwania przerwy nastąpią rozłączenia z serwerem TeamSpeak. Za utrudnienia przepraszamy. Aktualny status usług dostępny jest pod adresem: https://uptime.beastcore.eu
-
doDnia 02.04.2025 w godzinach 05:00-09:00 odbędzie się comiesięczna przerwa techniczna. W trakcie trwania przerwy nastąpią rozłączenia z serwerem TeamSpeak. Za utrudnienia przepraszamy. Aktualny status usług dostępny jest pod adresem: https://uptime.beastcore.eu
-
doDnia 06.03.2025 w godzinach 06:30-08:00 odbędzie się comiesięczna przerwa techniczna. W trakcie trwania przerwy nastąpią rozłączenia z serwerem TeamSpeak. Za utrudnienia przepraszamy. Aktualny status usług dostępny jest pod adresem: https://uptime.beastcore.eu
-
doDnia 05.02.2025 w godzinach 06:30-08:00 odbędzie się comiesięczna przerwa techniczna. W trakcie trwania przerwy nastąpią rozłączenia z serwerem TeamSpeak. Za utrudnienia przepraszamy. Aktualny status usług dostępny jest pod adresem: https://uptime.beastcore.eu
-
Swój wiek-18 Płeć-Mężczyzna Obecny nick na TeamSpeak'u-FAFAK Dlaczego to właśnie Ty powinieneś/powinnaś dostać tę rangę (patrz punkt 6). Jestem dostępny 24/7 i mogę pomagać użytkownikom w każdej chwili, niezależnie od pory dnia czy nocy. Nigdy nie tracę cierpliwości i potrafię wyjaśnić te same kwestie na różne sposoby, aż problem zostanie rozwiązany. Traktuję każdego użytkownika z szacunkiem, niezależnie od jego wiedzy czy doświadczenia, budując pozytywne relacje w społeczności. Szanuję poufność danych i nie wnikam w prywatne sprawy użytkowników, chyba że bezpośrednio wiążą się z ich problemem. Dbam o przyjazną atmosferę na serwerze, co sprzyja aktywności użytkowników i wzmacnia ich zaufanie do zespołu wsparcia. Mogę pomóc w szerokim zakresie problemów: od konfiguracji klienta Teamspeak, przez pomoc w instalacji dodatków, aż po wskazówki dotyczące rozwiązywania złożonych błędów. Kiedy możesz zacząć pełnić obowiązki Supporta.- W każdej chwili
-
- 1
-
-
Dołączył do społeczności: FAFAK
-
doDnia 08.01.2025 w godzinach 04:00-10:00 odbędzie się comiesięczna przerwa techniczna. W trakcie trwania przerwy nastąpią rozłączenia z serwerem TeamSpeak. Za utrudnienia przepraszamy! Aktualny status usług dostępny jest pod adresem: https://uptime.beastcore.eu
-
doDnia 04.12.2024 w godzinach 06:30-08:00 odbędzie się comiesięczna przerwa techniczna. W trakcie trwania przerwy nastąpią rozłączenia z serwerem TeamSpeak. Za utrudnienia przepraszamy. Aktualny status usług dostępny jest pod adresem: https://uptime.beastcore.eu
-
Dołączył do społeczności: Kimmytoing
-
Rekrutacja na Supporta – Trzecia Tura na BeastCore.eu! Masz ochotę dołączyć do zespołu Administracji na naszym serwerze TeamSpeak? Teraz masz szansę, bo ruszamy z trzecią turą rekrutacji! Szukamy osób, które chcą zaangażować się w rozwój naszej społeczności i wspierać innych użytkowników. Wymagania: Znajomość TeamSpeak'a – nie musisz znać wszystkich zaawansowanych opcji, ale podstawowa obsługa to konieczność. Wiek 16+ – i choć mutacja nie jest wymagana, będzie mile widziana. Dobra znajomość regulaminu serwera – to klucz do dobrego wsparcia. Świadomość obowiązków związanych z rangą Support – wiesz, na co się piszesz! Dostępność – elastyczne godziny będą dużym atutem. Dlaczego właśnie Ty? – przedstaw swoje plusy i napisz, co sprawia, że jesteś idealnym kandydatem! Wymagany staż na serwerze: 50+ wizyt (można to sprawdzić u [BOT] Informacja), Minimum 100 godzin spędzonych na serwerze, Co najmniej 2 miesiące od pierwszej wizyty (również do sprawdzenia u [BOT] Informacja). Gdzie składać podania? Wszystkie podania prosimy umieszczać w dziale "Rekrutacja" na forum. Jeśli Twoje podanie przejdzie wstępny etap, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną na serwerze TeamSpeak. W podaniu podaj: Swój wiek. Płeć. Obecny nick na TeamSpeak'u. Dlaczego to właśnie Ty powinieneś/powinnaś dostać tę rangę (patrz punkt 6). Kiedy możesz zacząć pełnić obowiązki Supporta. Nie przegap tej okazji, aplikuj teraz! Czekamy na Ciebie!
-
doDnia 06.11.2024 w godzinach 06:30-08:00 odbędzie się comiesięczna przerwa techniczna. W trakcie trwania przerwy nastąpią rozłączenia z serwerem TeamSpeak. Za utrudnienia przepraszamy. Aktualny status usług dostępny jest pod adresem: https://uptime.beastcore.eu
-
doDnia 02.10.2024 w godzinach 05:00-09:00 odbędzie się comiesięczna przerwa techniczna. W trakcie trwania przerwy nastąpią rozłączenia z serwerem TeamSpeak. Za utrudnienia przepraszamy. Aktualny status usług dostępny jest pod adresem: https://uptime.beastcore.eu
-
Dołączył do społeczności: DONICA
-
Ze względu na napotkaną awarię podzespołów serwerów świadczących usługi dla m.in. Forum, TeamSpeak'a i innych składowych ekosystemu beastcore.eu, odnotowaliśmy 2-dniową przerwę w dostarczaniu naszych usług. Sytuacja znajduje się obecnie pod kontrolą oraz pracujemy nad usprawnieniem naszych procesów oraz usług aby zapobiec takim przypadkom w przyszłości. Przedmioty Użytkowników takie jak: kanały prywatne, rangi, monety, sklep beastcore.eu zostały przywrócone do stanu sprzed awarii tj. 27.05.2024. W ramach rekompensaty oferujemy kody/vouchery do naszego serwerowego sklepiku TeamSpeak: Strefa VIP (14 dni) - TOTYLKOAWARIA Strefa GVIP (14 dni) - WROCIMYSILNIEJSI Kanał prywatny: Opus Voice 10 (+podkanały) (30 dni) - VOICEOFTEAMSPEAK Kanał prywatny: Opus Music 10 (30 dni) - TEAMSPEAKMUSICPREMIUM Realizacja kodów jest możliwa za pomocą Centrum Pomocy znajdującego się na serwerze TeamSpeak beastcore.eu. Kody pozostaną aktywne do 16.06.2024r. Obowiązujące limity: 1x Strefa VIP lub GVIP per 1 Użytkownik (z co najmniej 1 połączeniem do momentu awarii, z wyłączeniem posiadaczy rangi Bot Muzyczny Użytkownika), 1x Ulepszenie kodeku kanału per kanał prywatny Aktualny status usług można znaleźć pod adresem https://uptime.beastcore.eu Za utrudnienia przepraszamy.